مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:,
ساحل چشمای تو(اولین شعرمن که برمیگرده به زندگی تو ویلای جنگلیمون)

ساحل چشمای تو

توساحل چشای تو، یه روزی قایقم به گل نشست

نفهمیدم چی جوری شد،خیلی ازون وقتا گذشت

زمیناهم به کشت نشست ولی باز دلم به پای تو نشست

 می دونی چرا شبا گریه می کنم                       

می دونی حتی تو خوابم به توفکر می کنم

 میگن که عاشقت شدم          

بدجوری خاطرخوات شدم

 بابام میگه پسر جون عاشقی مگه نونه         

نمی بینی تو کتابانوشتن عاشقی جنونه

 نشنیدی احمد حاج کریم مرد      

میگن دختر مش رحیمو می خواست دختره پاک زنگیشو برد

خلاصه پسرجون عاشقی بددردیه

هرکی که عاشق بشه همدمش غصه ودرد می شه

میگم بابانمی تونم همش توفکرمه

انگارواقعاًمثل خون توجونمه

بیا بروخواستگاریش برام

اگه بری می دونم دخترشومی ده برام

آخه میگن ممدقلی مردخوبیه

براش پول مهم نیست مهم همون خوبیه

ولی بااین که پول ندارم دخترشو از ته قلبم دوسش دارم

کارمیکنم،بارمی کشم ،پول درمیارم

زندگی که همش پول نیست

عشق که باشه هیچی که سخت نیست

باسش یه خونه می خرم

تازه تورم اونجا می برم

فکرشو بکن چه نوه هایی اون موقع داری

همه تپل مپل هیچی که توزندگی کم نداری

لبات پرخنده،ازمردن بی خیالی

اون موقع میگی که پسرتوچه باحالی

حالابروکه دیگه دیرشده

میدونم اونقدر اون دست اون دست میکنی تا دخترش پیرشده

منم دیگه باید غزل خداحافظی رو بخونم

آخر رنگ خوشی رو نمی بینم

بابام میگه تودهنت بو شیر میده

مگه این ممدقلی به تو زن میده

اصلاپسرزنگی پر سختیه

زن بگیری زنگیت پربدبختیه

فکرمیکنی زن گرفتن همین جوریه

همش بابا نق نقو بی پولیه

میگم باباهرکاری کنم نمی شه

عاشق شدم برام نگیری زنگیم تموم می شه

هرچی بهش میگم نمی دونه

اون که چشای تو رو نمی تونه بخونه

چی کار کنیم،آدم بایدبسازه

میگن زنگی یه جور تقاصه

نشنیدی میگن:آدمه گندمروخورد

کلی آبرویشوشیطون برد

توساحل چشای توآخرازانتظاریه روزی میمیرم

سرقبرم نیای ،اون دنیا یقتو می گیرم


مسافرتنهایی








نظرات شما عزیزان:

مونا
ساعت22:25---7 مهر 1391
سلام دوست خوبم ... حدس میزدم وبلاگتون زیبا باشه میدونستم خوش سلیقه اید ...
ترانه هاتون هم بسیار زیبا هستند ... درود بر شما شاعر پراحساس ...
برقرار باشید ...


رقی
ساعت19:08---7 مهر 1391
سلام

وبلاگت فوقالعاده است داداش من

بازم سر بزن
پاسخ:همیشه من سربزنم یکی نیست اول سر بزنه بعد من بزنم


* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت20:10---4 مهر 1391
این شعرت قشنگ بود...
بنظرم باید یکم بیشتر روش کار کنی..
راستی پروفایلتو دیدم...اونجا که نوشتی جون عشقتون نظر بدین....
پاکش کنی بهتره ها...
تو وب میزنی شعراتو ثبت کنی...پس درخواست نظر نکن...بزار هرکس خودش هرطور که مایله نظرشو بزاره....
شاید یکی عین من هیچ عشقی نداشته باشه...
موفق باشی


الهه
ساعت19:58---4 مهر 1391
اگه بگم با نوشتت ارتباط بر قرار نکردم ناراحت می شی؟ خداییش نکردمببخشید شرمنده بای

sheyda
ساعت10:50---4 مهر 1391
سلام دوستن چقد قشنگ بود راستی قسمت احمد حاج کریم راست بود؟

kataun
ساعت2:05---4 مهر 1391
لینک شدی

فاصله ها
ساعت1:20---4 مهر 1391
بیا به این سایت ولی تورو خدا آدرسشو به کسی نده : www.Faseleha.ir

فاصله ها
ساعت22:43---3 مهر 1391




دوستانتان منتظر حضور شما هستند.

شبکه ای با امکانات فوق العاده

چت روم - تالار گفتگو - پروفایل پیشرفته

هر هفته قرعه کشی و اهدای شارژ - و ده ها ویژگی دیگر

آیا به امتحانش نمی ارزد؟؟؟؟؟؟

www.Faseleha.ir


ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت22:03---3 مهر 1391

احساس خوب وقتيه كه يه نفر دلتنگت بشه ،احساس بهتر اين كه يه نفر عاشقت بشه ، اما بهترين احساس وقتيه كه يه نفر هيج موقع فراموشت نكنه .


فهيمه
ساعت21:55---3 مهر 1391
داداش من لينكت كردم چون از وبت خوشم اومد چون ميخوام دوستامم وبتو ببينن.خيلي با احساسي

مسعود
ساعت19:44---3 مهر 1391
از وبلاگت دیدن کردم وبلاگ خوبی داری مخصوصا مطالبش عالی بود حالا نوبت تو که از وبلاگم دیدن کنی ونظر هم بدی اگه خواستی لینکم کن تا منم لینکت کنم
مدیر وبلاگ:مسعود


masoud200.loxblog.com/

موضوع وبلاگم:بهترین سایت از نظر بازی و اخرین اخبار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:, | 18:24 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy